Sunday 2 December 2012

TESTIMONI PATI DELIMA DAN CUKA EPAL

Assalamualaikum....
Di sini saya ingin berkongsi beberapa   feedback daripada mereka yang telah menggunakan Pati Delima.Antaranya:

1. Selepas menggunakan Pati Delima masalah batuk, sakil belakang dan rasa penat bila naik tangga telah tiada  serta badan terasa ringan. - Kini saya terus mengambil Pati Delima + Cuka Epal untuk mendapatkan Kesihatan yang optimum.-Pn. Azizah Banting

2. Tangan saya gatal-gatal di sebabkan oleh alahan. Semenjak menggunakan Pati Delima alahan pada tangan saya telah berkurangan dan badan saya terasa ringan.-Pn. Ani Banting

3. Semenjak saya menggunakan Pati Delima , kulit saya semakin cerah dan halus. -Cik Dayah

4. Setelah 1 bulan menggunakan Pati Delima masaalah kulit saya telah hilang. Kulit saya mengalami bintik-bintik di bahagian Belakang badan. Tapi setelah sebulan menggunakan Pati Delima,  bintik-bintik pada kulit saya itu telah hilang . Kulit saya menjadi halus mulus dan cerah-Pn. Linda Semenyih

5. Anak saya menghadapi masalah sentiasa bersin setiap kali bangun pagi. Setelah saya memberinya hanya sekali sahaja masalah bersinnya telah hilang. Alhamdulillah.- Mak Lang Banting Baru

6.  Saya ingin berkongsi maklumat dengan anda semua. saya telah mengamalkan meminum cuka epal hampir setahun. untuk makluman saya dalah pengidap penyakit asma keturunan hampir 15 tahun, pada mulanya saya mengamalkan meminum cuka kurma jenama khal selepas habis satu botol satu liter dalam tempoh dua bulan saya beralih kepada cuka epal kerana cuka kurma pada masa itu berharga rm 69 dan cuka epal cuma berharga rm 17 seliter, hingga hari ini saya sudah habiskan sebanyak 4 liter cuka epal. Alham dulillah dengan izin Allah, penyakit lelah saya hampir 95 peratus sembuh dan saya tak perlu lagi kepada tidak lagi mengambil nabulaizer atau ubat makan dari hospilal, kahak atau lendir yang selalu mengganggu sewaktu pagi dan sejuk sudak hilang 100%, cuma yang tinggal selsema atau resdung, itu pun sudah berkurangan. apabila saya balik kampung jauh dipendalaman yang waktu paginya amat sejuk orang kampung heran tengok saya menjadi imam sembahyang subuh tanpa ganguan lelah dan lendir tidak seperti yang pernah saya alami satahun yang lalu.-Sumber dari  MohD Nasri Yahaya

7. Saya telah mendapat serangan jantung ketika bermain badminton. Setelah seminggu terlantar di ccu gh akhirnya saya pulang kerumah tetapi kekuatan jantung saya telah menurun jauh. (melalui stress test yang dibuat saya hanya mampu berlari sejauh 6min sebelum terasa sakit). Kemudian saya disarankan mengamalkan cuka epal dan Alhamdulillah setelah 2bulan saya mengamalkannya sebanyak 2 kali sehari pagi dan malam kekuatan jantung saya bertambah baik dan saya mampu berlari sejauh 30min tanpa henti-En. Max

Insyaallah jika ada feedback lagi saya akan update untuk dikongsi bersama akan keberkesanan khasiat Pati Delima dan Cuka Epal.


No comments:

Post a Comment