Monday 21 January 2013

TINDAK BALAS HABBATUS SAUDA'


Di sini saya kongsikan testimoni yang telah menggunakan Minyak Habbatus Sauda. Sumber ini saya perolehi daripada pembacaan saya melalui laman web . Terima kasih kepada yang empunya  laman web. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas kebaikan yang dikongsikan.
TINDA BALAS BERLAKU KEMUNGKINAN DISEBABKAN /PUNCA PENYAKIT.
Berikut adalah senarai beberapa tindak balas awal yang mungkin berlaku jika mula-mula mengambil Habbatus Sauda':
1. Muntah Masalah sistem penghadaman
2. Demam Masalah usus kecil / besar 
3. Najis berdarah Masalah anus (lubang dubur) dan buasir
 4. Cirit-birit Masalah limpa / hati
5. Berpeluh pengeluaran haba dalam badan
6. Sengal bahagian sendi Masalah urat darah dan reaksi kelebihan asid   uric
7. Sakit Pinggang Masalah buah pinggang
8. Sakit tekak / kerongkong Masalah paru-paru
9. Kencing berbau MasaIah buah pinggang
10. Darah tinggi berrtambah Masalah urat darah
11. Kencing manis bertamhah Masalah hati dan pancreas
12. Pengeluaran haid berlebihan Proses perubatan hormon dan masalah limpa
13. Bertambah selera makan Proses perubatan kolestrol
14. Bengkak anggota badan Masalah buah pinggang
15. Gatal hidung Masalah resdung dan alahan

TESTIMONI

1  1)  An'Nahari Bin Sarif (013-2416602)K. Kubu Bharu,H.Selangor. Masalah :Keguguran rambut , tekanan darah rendah.Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda' selama 6 bulan, segala masalah telahdapat diatasi
      .Masalah : Gastrik Setiap waktu sahur saya akan makan 3-5 titis minyak H-Sauda', perut tidak terasa pedih.
      Masalah :Pada suatu malam van saya terlanggar burung sehingga lampu van pecah keluar darah dari hidung & mulutnya. Setelah diberi minum 5-10 titis H-Sauda 'keesokan harinya burung tersebut terbang.
     Masalah :Anak-anak mudah demam apabila terkena angin hujan @ bermusafir. Alhamdulillah,kami sekeluarga amat bershukur kerana anak-anak sentiasa ceria walaupun kerap berjalan jauh (bermusafir)
      .Khasiat :Saya tidak lagi mengalami sengal-sengal badan seperti hari-hari yang lalu.Alhamdulillah. Produk : Kopi & Minyak
     2) En. Izwan & Pn. Mai (013-2377347)Putrajaya, K.Lumpur 
     Masalah : Resdung Dulu kami mengalami resdung yang sangat membimbangkan. Alhamdulillah,setelahkami mencuba produk H-Sawda (minyak) kini kami sangat selesa. Syukur.Produk : Minyak 
    3)  Mohd. Adib Peg. Felda 0167797519. Johor Bharu, Johor
.Masalah :Badan letih & Nafas terhalang (selsema) Badan terasa lebih cergas. Masalah hidung sumbat pun ada nampak Kekurangannya. Produk : Minyak
4)  Abdul Latif Kamal wireman (013-2416602)Sentol, Kuala Lumpur.
Masalah : Gout.Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda', kini saya tiada masalah.Produk : Minyak 
 5) Pn. Noraini - (017-2820665 )Kerling, Hulu Selangor Masalah :Batuk yang berlarutan. Alhamdulillah setelah mengamalkannya berserta sedikit madu sebagaimana yang telah dicadangkan oleh jiran saya, batuk anak saya semakin sembuh dalam masa 2 hari. .Produk : Minyak
6) En.Mohd Yusof Guru (013-3876587)K. Kubu Bharu Masalah :Sakit dada yang serius.Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda' selama beberapa minggu,sakit dada yang saya alami telah beransur-ansur pulih Produk : Minyak
    7) Pn. Noor BT - Guru (013-2265175)Muar, Johor.Masalah :Kekurangan susu badan ketika anak berusia 2-4 bulan.Alhamdulillah,susu badan bertambah setelah 2 minggu mengamalkan H-Sauda'.Produk : Minyak .Masalah :Alahan yang serius.Dari 10 tahun yang lalu saya mudah terkena alahan sekalipun hanya memakan kuah ayam tetapi Alhamdulillah dengan berkat mengamalkan H-Sauda'kini saya boleh memakan ayam dan hidangan laut -“seafood“.Produk : Kopi & Minyak 
    8) En.Ibrahim Takaful (012-6120873)Batang Kali, Hulu Selangor Masalah :
Migrain. Saya yakin dengan H-Sauda' sebagaimana yang disabdakan oleh NabiMuhammad SAW dan mengamalkannya. Alhamdulillah keberkesanan dirasa dalam 2minggu. Kini saya sangat bahagia.Migrain tiada lagi. Produk : Minyak 
9) En . Naim Pomen (0163176873)Sentol, KLMasalah:Sengal-sengal badan Saya kerap sengal-sengal badan tetapi Alhadulillah setelah 2 hari memakan H-Sauda' (6titis/hari) saya telah merasai keberkesanannya. Produk : Minyak 
10) Ust.Abdul Muin- Agen Takaful (013-33900530)Darul Quran, JAKIM, K. Kubu Bharu Masalah : Resdung / selsema.Saya mula mengalami resdong beberapa tahun yang lalu, namun saya belum mendapat penawar yang berkesan, sehinggalah saya diperkenalkan dengan HabbatusSauda' ,Alhamdulillah, setelah saya mengamalkan dalam masa 2- 3 hari secara berterusan, saya dapati resdong saya semakin berkurangan. Malah jika saya mengalami selsema , saya jadikan H-Sauda'' sebagai penawarnya. Alhamdulillah hanya beberapa jam sahaja , saya dapati selsama saya tiada lagi. Terima kasih Habbatus Sauda' memang terbukti berkesan.
11) En. Romzi (019-2180765)Klang, Selangor DE Masalah : Buasir Saya telah lama mengalami penyakit buasir. Alhamdulillah setelah saya mengamalkan H-Sauda dengan campuran cuka dan air limau, kini buasir saya alami selama ini telah pulih. Produk : Minyak
 12) Pn. Rahmatun-Guru (013-3446374)Batang Kali, Hulu Selangor DE Masalah :Asthma (sesak nafas)Beberapa orang dari ahli keluarga dan saudara mengidap Asthma (sesak nafas).Alhamdulillah setelah menggunakan H-Sauda perubahan positif menggembirakan kami.Amalkanlah. Produk : Minyak 
13) Mohd. Yatim (016-3762006)Kerling, Hulu Selangor Masalah :Sengal-sengal badan Saya telah diperkenalkan minyak H-Sawda oleh jiransaya,Alhamdulillah,setelah saya gunakan mengikut aturan,sekarang dah sangat OK.Produk : Minyak 
14) En. Moin Mokhtar (012-3450535) Batang Kali,H.Selangor. Masalah :Luka terkena pisau.Darah berhenti dalam masa yang amat singkat setelah disapukan H- Sauda,Produk : Minyak H-Sauda'.Khasiat : Menambahkan tenaga apabila dimakan bersama madu. Insyaalah.Produk : Kopi Habbatus-Sauda'.
15) En Tajuddin - Foreman (017-3272594)Kerling, H.Selangor Masalah: Badan mudah letih. Setelah mengamalkan H-Sauda' kini saya lebih segar dan selesa melakukan kerja-kerja harian.Produk : Kopi Habbatus-Sauda'.
16) Adik Mohd. Yusof Kerling,H.Selangor.Masalah :Luka berkhatan.Adik M. Yusof sering menyapukan sedikit minyak H-Sauda' pada bahagian luka. Namun setelah selang beberapa hari sahaja dia telah bermain seperti rakan-rakan yang lain.Produk : Minyak
 17) Ust. Nasir 019-4606293Khasiat : Minyak H-Sauda'' memang berkesan samada luar atau dalam terutama yang ada anak kecil. Dimulakan dengan selawat. Insya-Allah berkesan.Produk : Minyak
 18) En . Naim Foreman (016-3176873)Sentol, KL Masalah:Sengal-sengal badan .Saya kerap sengal-sengal badan tetapi Alhadulillah setelah 2 hari memakan H-Sauda'' (6titis/hari) saya telah merasai keberkesanannya.
19) En.Mohd. Azizi- Warden Asrama (013-2473087)K. Kubu Bharu H.Sel Masalah :Batuk.Alhamdulillah, apabila batuk berterusan saya dapatkan H-Sauda'.Hanya dengan 3 titis, batuk pun berhenti. Produk : Minyak 
20) Adik Norshafikah Ulu Yam Bharu,H.Selangor. Masalah :Pesakit SLE (Systemic Lupur Erythomatosis - alah dengan cahaya matahari).Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda'selama beberapa bulan, bisa-bisa badan yang selalu saya alami kini telah beransur pulih.Produk : Minyak * Selamat Menjalani Kehidupan Yang Sihat.
Kredit kepada:





1 comment:

  1. Terima kasih atas perkongsiannya
    Saya ambil yang haq sahaja.lain tiada

    ReplyDelete